شستشوی آجر نما

شستشوی آجر نما 

 

آجر نمای ساختمان ها بعد از مدت جرم و کثیفی به خود میگیرند که نمای ساختمان را زشت کرده و جلوه ایی کهنه به ساختمان می دهد برای حل این مشکل و نو کردن ساختمان ها و تمیز کردن عمقی نمای آجری شستشوی نمای آجری با دستگاه های واتر سند بلاست انجام می شود تا جرم و کثیفی که عمق آجر رفته را کاملا تمیز نماید.

 

دستگاه های شستشوی نمای آجری

چندین نوع دستگاه نماشویی آجر وجود دارد اگر ساختمانی که می خواهیم نماشویی یا شستشو شود برق سه فاز داشته باشد از دستگاه های نماشویی سه فاز 200 بار تا 300 بار فشار استفاده  می شود و اگر ساختمان مذکور برق سه فاز نداشته باشد از دستگاه های شستشوی نمای تک فاز واترسندبلاست 130 الی 180 بار استفاده می شود
با توجه به این که قدرت دستگاه سه فاز بالاتر است زمان شستشو با این دستگاه سریع تر از شستشو با دستگاه تک فاز می باشد مثلا اگر یک روز بتوان یک نمای 80 متری را با دستگاه سه فاز شست با دستگاه تک فاز این متراژ به 560 متر تقلیل می یابد.

 

روش شستشوی آجر نمای ساختمان

 

روش شستشو آجر نمای ساختمان به میزان کثیفی و جرم آجر نما بستگی دارد اگر نمای ساختمان خیلی کثیف و قدیمی باشد باید علاوه بر آب فشار قوی از سیلیس یا ماسه بادی مخصوص نماشویی نیز استفاده کرد.
اما اگر نمای ساختمان تمیز باشد میتوان فقط از فشار آب برای تمیز کردن نما استفاده کرد.
قدرتی که دستگاه های نماشویی با ماسه سیلیس ایجاد می کند واقعا شگفت انگیز است با این نوع دستگاه ها می توان حتی قیر و رنگ را نیز از روی آجر برداشت و برای تمیز کردن دوده حاصل از سوختگی نیز کاربرد دارد و می توان گفت برای تمیز کردن مواردی که با روش های معمولی و با دست پاک نمی شود میتوان از خدمات نماشویی استفاده کرد. 

 

شستن نمای آجری ساختمان های قدیمی

 

اغلب مشتریان ما بعد از تماس با ما بیان می کنند که ساختمان آنها بسیار قدیمی بوده در حدود 30 سال ساخت و نیاز مند نماشویی و تمیز کاری اصولی نمای ساختمانشان هستند از آنجایی که روش شستشوی نما در مقابل سایر روش ها نو کردن نما بسیار ارزان و مقرون به صرفه است خدمات نماشویی طرفداران زیادی پیدا کرده است برای شستشوی نمای این ساختمان های قدیمی از دستگاه تک فاز و سیلیس نماشویی استفاده می کنیم (ساختمان های قدیمی اغلب برق سه فاز ندارند) و در پایان کار  نمای بسیار تمیز و باب میل مشتری تحویل می دهیم.

نماشویی آجر چیست؟

برای نماشویی، شستشوی آجر نما از دستگاه های مخصوص سندبلاست استفاده می شود.در واقع به زبان ساده این دستگاه آب و ماسه بادی را باهم مخلوط می کند و روی سطح آجر نما می پاشد تا آجر نما نماشویی آجر شود .

برای سفارس نماشویی آجر ، شستشوی نمای آجری با شماره 09125252353 تماس بگیرید .

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه تماس و تخفیف ویژه