کفسابی در قزوین – تاکستان – بویین زهرا – اقبالیه

کفسابی در قزوین

 

کفسابی در قزوین توسط گروه کاری درخشان ساب با دستگاه های تک فاز و سه فاز کفسابی و لقمه سنگ های باکیفیت و استاد کاران با تجربه در استان قزوین در خدمت شما هستیم.
در طول فرایند کفسابی قسمتی از لایه بالایی سنگ لایه برداری شده تا سنگ بدون بند و ناخنک شود و هم براق و بدون خط و خش گردد در واقع با کمک خدمات کفسابی می توان سنگ های قدیمی و کهنه را مثل سنگ نو و حتی بهتر از آن درخشان کرد.
گروه کاری درخشان ساب در همه نقاط استان قزوین از جمله تاکستان – بویین زهرا – اقبالیه – شهرک لیان – آوج – ضیا آباد – خرمدشت – کوهین – طارم سفلی – رودبار – رازمیان – الوند – خاکعلی – دشتایی و …. آماده ارایه خدمات کف سابی هست.
در شهر قزوین به دلیل وجود ساختمان های لوکس و کارخانجات و ادارات فراوان و دانشگاه های زیاد همیشه خدمات کفسابی پر طرفدار بوده و خدا را شاکر هستیم که توانسته ایم در طول این سال ها نمونه کار های درخشان زیادی بر جای گذاشته باشیم.

روش کفسابی انواع سنگ ها در قزوین 

سنگ های ساختمان را از لحاظ میزان سختی می توان به سه مورد تقسیم بندی کرد.

1-سنگ های نرم :کف سابی سنگک های نرم راحت از بقیه سنگ ها بوده و قیمت کف سابی پایین تری نیز دارند از جمله سنگ های سخت می توان به تراورتن – مرمر – آباده و خوی اشاره کرد

2- سنگ های نسبتا سخت: کفسابی سنگ به نسبت دشوارتری نسبت به سنگ های نرم داشته و قیمت کف سابی این نوع سنگ ها از نوع اول اندکی بالاتر است از جمله سنگ های نسبتا سخت می توان به دهبید اشاره کرد

3سنگ های سخت : کف سابی زمانبر تر و گران قیمت تری دارند از جمله سنگ های سخت می توان به گرانیت و گلدن بلک اشاره کرد

کفسابی در قزوین

برگه :  قیمت کفسابی

 

 

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه تماس و تخفیف ویژه