کفسابی در تهرانپارس

کفسابی در تهرانپارس و قنات کوثر

قنات کوثر محله ایست که در شمال تهران پارس قرار دارد در این منطقه ساختمان های زیادی وجود دارند که محوطه این ساختمان ها سنگ فرش شده است و نمای بسیار جالبی دارند، کفپوش سنگی نه تنها بسیار زیباست بلکه تا سالیان سال ظاهر خود را حفظ می کند و از آن استفاده می شود. اما اعمال طرح سنگ فرش کردن محوطه خانه مشکلاتی نیز دارد، یکی از این مشکلات این است که بیشتر مواقع در عمل سنگ فرش ساختمان سنگ حالت خوبی پیدا نمی کند و از نظر پستی و

بلندی همخوانی ندارد، همچنین سنگ فرش در این صورت کیفیت خوبی نیز ندارد، بخاطر همین صاحبان این خانه ها به فکر حل این مشکل می افتند و از عمل کفسابی استفاده می کنند. اگر شما نیز از ساکنین منطقه قنات کوثر در تهرانپارس هستید و قصد دارید با عمل کفسابی سنگ فرش خود را اصلاح کنید و دوست دارید یک کفپوش زیبا و بدون ایراد داشته باشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کفسابی در تهرانپارس

کفسابی در تهرانپارس

کفسابی چیست؟

کفسابی با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی انجام می شود، این دستگاه بسیار پرقدرت هستند. در واقع دستگاه کفسابی عمل سنگ تراشی را انجام می دهد و تمام نواقص و ایراد های سنگ را برطرف می نماید. کفسابی در طی سال های اخیر رونق بسیار زیادی پیدا کرده است و در واقع یک کار لوکس به شمار می رود، همچنین یک عمل ضروری محسوب می شود. لقمه ی سنگ عمل کف سابی سنگ را انجام می دهد و برای انجام این کار دستگاه های مخصوصی ساخته شده است.

کفساب کیست؟

افراد زیادی هستند که امروزه عمل کفسابی سنگفرش را انجام می دهند، کفساب به کسی می گویند که طی چندین سال تجربه بسیار زیادی کسب کرده است و دانش و تخصص کفسابی را فرا گرفته است. می توان گفت که در واقع عمل کف ساب را دستگاه انجام نمی دهد و این شخص کفساب است که عیوب سنگ را برطرف می کند و دستگاه فقط در این کار به او کمک می کند‌ پس نتیجه می گیریم که کفساب باید یک فرد متخصص و کاملا ماهر باشد تا بتواند این عمل را انجام دهد.

فرق کفساب کار خوب و بد
برای اینکه بفهمیم کدام کفساب خوب است و کدام بد باید به نشانه هایی که آن ها در حین کار کردن دارند توجه کنیم، کفساب ها در حین کار کردن نشانه های زیادی را از خود بروز می دهند که این نشانه ها کاربلد بودن آن هارا نمایان می کند. یکی از نشانه هایی که کاربلد بودن کفساب را نشان می دهد این است که کف ساب باید دستگاه را به طور صحیح به دست بگیرد تا بتواند تمام نقاط سنگ را ساب بزند.

کفسابی در تهرانپارس

تهرانپارس یک منطقه مرفه نشین به حساب می آید و معمولا مردمی که در این منطقه زندگی می کنند ساختمان های لوکس و بسیار زیبایی دارند، در این ساختمان ها برای زیبایی و شیک بودن ساختمان از سنگفرش استفاده می کنند، اما در اینجا نیاز به یک کف ساب ماهر است تا عیوب سنگ را برطرف کند. گروه خدماتی درخشان یک گروه با سابقه در این زمینه می باشد، این گروه خدماتی مثل کفسابی، ساب سنگ، شستشو نما، نماشویی، اپوکسی، پیچ و رولپلاک نما و رنگ آمیزی نما را به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

کفسابی 

قیمت کفسابی

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه تماس و تخفیف ویژه