کفسابی سنگ مرمر

کفسابی سنگ مرمر

 

کفسابی سنگ مرمر روشی است که طی انجام آن تمام سطوح سنگ صاف و صیقلی می شوند و درخششی پیدا می کنند که توجه همه را به خود جلب می کند. کفسابی برای هر نوع سنگی قابل انجام است اما برای بعضی از سنگ ها زمان بیشتری نیاز دارد. سنگ مرمر یکی از سنگ هایی است که نمی شود سطح آن سخت است و نمی شود آن را با سمباده یکدست کرد، ساختمان هایی که از سنگ مرمر برای محوطه خود استفاده می کنند معمولا کفپوش آن ها یکدست نمی شود و نیاز به کفسابی دارد. کفسابی بهترین روش برای یکدست کردن سنگ به حساب می آید. سنگ مرمر می تواند مانند تخته های با

ضخامت چند سانتی متر درآید و بیشتر استفاده از سنگ مرمر برای کارهای تزئینی است یکی از این کار های تزئینی سنگفرش ساختمان است، ساختمانی که سنگفرش آن سنگ مرمر باشد بسیار زیبا می شود اما برای کفسابی سنگ مرمر باید به شرکت های معتبر مراجعه کرد تا شما را در این زمینه راهنمایی کند، حتما باید قبل از کفسابی سنگ مرمر با یک متخصص صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید زیرا سنگ مرمر بسیار گران می باشد و اگر به طور ناخواسته از سنگسابی استفاده کنید که اصول کار را رعایت نمی کند سنگفرش می شکند و خساراتی را برایتان به بار می آورد که اصلا فکرش راهم نمی کنید.

کفسابی مرمر

کفسابی سنگ مرمر

دلایل استفاده از کفسابی برای سنگ مرمر چه می باشد؟

کف سابی  دلایل بسیار  دارد که ما در این مقاله به مهم ترین و اصلی ترین دلایل آن خواهیم پرداخت. کف سابی یعنی اینکه به سابیدن کفپوش های ساختمان پرداخت که این کفپوش ها به دلایل زیادی نیاز به ساب زدن دارند و باید تمیز شوند. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود صاحب خانه مجبور شود که به کفسابی ساختمان خود بپردازند این است که وقتی کارگران ساختمان سازی در حال ساخت ساختمان هستند ممکن است از سیمان و مصالحی که استفاده می کنند روی سنگ های مرمر ریخته شود و سنگ ها لکه بزنند و کثیف بشوند که در این صورت سنگ ها جلوه و زیبایی خود را از دست

می دهند و کهنه به نظر می رسند که در این صورت نیاز فوری به کفسابی   می باشد بعد گذشت چندین سال از ساختن ساختمان و زندگی در آن که از آن ها برای سنگفرش استفاده شده است خاک می نشیند و سنگ هایی که سفید و زیبا هستند کدر و کثیف می شوند و رنگ آن ها سیاه می شود، در این صورت دیگر نمی شود سنگ هارا با روش های سنتی مثل کشیدن سنباده و دستمال های زبر پاک کرد و سنگ نیاز فوری به سنگسابی یا کفسابی دارد. ولی در بعضی از موارد نیز در زمانی که ساختمان تازه ساخته شده است بخاطر تراز نبودن سطح سنگفرش نیز امکان دارد که کفسابی انجام بشود.

ساب سنگ مرمر

برای کفسابی به کدام مراکز مراجعه کنیم؟

برای کف سابی باید به مراکزی مراجعه کنید کنید که سابقه بسیار بالایی در این زمینه داشته باشند و با ساب زدن انواع و اقسام سنگ ها آشنایی داشته باشند، در سر تا سر کشور شرکت های مشغول به فعالیت هستند که در زمینه کفسابی متخصص هستند و تمام سعی خود را می کنند که صافترین و درخشنده ترین سنگفرش را به شما تحویل بدهند. این شرکت ها از گروه های بسیار با تجربه ای استفاده می کنند که بسیار در کار خود ماهر هستند و بدون هیچ گونه آسیبی به سنگ های مرمر آن را برای شما کفسابی می کنند و به شما تحویل می دهند.

برگه های مفید
مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه تماس و تخفیف ویژه