شستشوی نما در تهران و کرج – شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نما ساختمان

آیا شما نیز به دنبال شستشوی نما ساختمان خود هستید؟ آیا می دانید چه راه هایی برای شستشوی نما ساختمان وجود دارد؟ از شما دعوت میشود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص به دست آورید.
شستشوی نما ساختمان یکی از مهمترین و اصلی ترین نظافت های صورت گرفته در تمام ساختمان های مسکونی و اداری می باشد که سالانه بسیاری از افراد به دنبال شرکت های بسیار معتبر در این زمینه هستند تا از این طریق بتوانند نمای ساختمان خود را بسیار تمیز و جذاب تر کنند. توجه داشته باشید که نماشویی در زمان های قدیم مربوط به ساختمان ها بسیار لوکس بوده است که امروزه تمام ساختمان ها و برج های چند طبقه از این خدمات باشکوه استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که شستشوی نما ساختمان تنها شستشوی نمای نبوده بلکه در این فرایند به ترمیم آسیب های به وجود آمده بر روی نمای ساختمان نیز پرداخته می شود.

شستشوی نمای ساختمان در تهران

 

علل ضرورت شستشوی نما ساختمان

یکی از مهمترین و اصلی ترین سوالاتی که در خصوص شستشوی نما ساختمان وجود دارد، علل این شستشوی می باشد. توجه داشته باشید که در شهرهای بزرگ با توجه با بالا بودن میزان آلایندگی هوا، میزان صدمات وارد شده به نمای ساختمان بیشتر می باشد. گرد و غبار، دود ناشی از اتومبیل ها و آلودگی های موجود در فضا بر روی نمای ساختمان نشسته و جلوه و منظره بسیار کثیفی را از خود برجای می گذارد. اگر شما نیز از چهره کدر و ناپسند نمای ساختمان خود ناراضی هستید می توانید فرصت را از دست نداده و هم اکنون اقدام به شستشوی نما ساختمان خود داشته باشید که اولین قضاوت افراد دیگر را در مورد ساختمان خود مثبت نمایید.

همچنین توجه داشته باشید که شستشوی نما ساختمان برای نماهای شیشه ای و سنگی بسیار بیشتر می باشد چرا که این متریال ها بیشتر تحت تاثیر آلودگی و آلاینده های مختلف واقع می شود به همین جهت نیز به تعداد دفعات بسیار بیشتری برای شستشوی نیاز دارند.

روش های مختلف در شستشوی نما ساختمان
شستشوی نما ساختمان یکی از مهمترین و پردرآمدترین مشاغل در جهان امروزه می باشد چرا که با افزایش تعداد ساختمان های چند طبقه شاهد افزایش درخواست و تقاضا نیز برای اخذ خدمات شستشوی نما ساختمان هستیم. لازم است بدانید که با توجه به نوع نمای ساختمان ها، روش های مختلف برای نظافت انتخاب می شود که هر کدام از این روش ها از مزیت ها و معایب بسیاری برخوردار هستند. همچنین برخی از این روش ها از زمان ها دور مورد استفاده و رایج بوده است و برخی دیگر نیز در لیست روش های مدرن شستشوی نما ساختمان واقع شده اند. از مهمترین و اصلی ترین روش های شستشوی نما ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         استفاده از داربست
–         استفاده از طناب
–         استفاده از واتر جت
–         استفاده از واتر سند بلاست
در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هریک از انواع روش های مذکور در فوق توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.
شستشوی نما
Figure 2روش های شستشوی نما ساختمان
استفاده از داربست در شستشوی نما ساختمان
استفاده از داربست مهمترین و اصلی ترین روش های شستشوی نما ساختمان می باشد که در زمان های قدیم مورد استفاده بوده و امروزه از رونق افتاده به طوری که کمتر می توان شاهد استفاه از این روش باشیم. در زمان های قدیم که ایمنی برای کارگران وجود نداشت و یا کمتر بود استفاده از داربست می توانست یکی از موثرترین و بهترین روش ها باشد ولی امروزه خیلی کم رنگ شده است. استفاده از داربست برای شستشوی نما ساختمان به هزینه های بسیار زیادی نیازمند می باشد همچنین نصب داربست و باز کردن آن نیز نیاز به زمان بیشتری دارد که در حالت کلی برای شستشوی نما از کارایی بسیار پایینی برخوردار می باشد.

استفاده از واترجت در شستشوی نما ساختمان
از دیگر مهمترین روش های شستشوی نما ساختمان می توان به استفاده از واترجت اشاره کرد که در این روش از دستگاه واتر جت استفاده می شود که این دستگاه با داشتن یک خروجی بسیار مدرن که فشار آب را با سرعت بالایی از خود خارج می کند می تواند تمیزی و نظافت بسیار باشکوهی را به ارمغان آورد. توجه داشته باشی که قدرت بسیار بالای این دستگاه به گونه ای است که سبب شده است افراد از آن برای تمام نماهای خود آن را مورد استفاده قرار دهند. قدرت بسیار بالای فشار ب خروجی از دستگاه واتر جت سبب می شود که این دستگاه هرگونه آلودگی و مواد زاید را از بین برده و سطوح مورد نظرتان را بسیار زیباتر و تمیزتر جلوه دهد.

استفاده از واتر سندبلاست در شستشوی نما ساختمان
از دیگر روش های مورد استفاده در شستشوی نما ساختمان می توان به استفاده از واتر سندبلاست اشاره کرد که در این روش سطوح مورد نظر برای تمیز شدن بسیار کثیف بوده و واتر جت قدرت لازم را برای کندن رسوبات و کثیفی های روی نما را ندارد و همین امر سبب شده است که از واتر سندبلاست استفاده شود چرا که این دستگاه می تواند با خارج کردن ماده ی از خود سطوح مورد نظرتان را به بهترین شکل ممکن تمیز کنند. استفاده از دستگاه واتر سندبلاست برای نماهای آجری و سیمانی می باشد و افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند بایستی تجهیزات به خصوص و مرتبط به آن را داشته باشند تا استفاده از این دستگاه برای آنها مقدور و راحت تر باشد.
شستشوی نمای ساختمان در تهران
Figure 3بهترین روش شستشوی نما ساختمان

روش آویزان شدن از طناب
روش استفاده از طناب و آویزان شدن از آن نیز از دیگر مهمترین روش های شستشوی نما ساختمان می باشد که برای ساختمان های بسیار بلند از آن استفاده می کنند. در این روش افراد بسیار ماهر و باتجربه با استفاده از طناب هی مخصوص این کار از ارتفاع بسیار بالا بر روی نما حاضر شده و با استفاده از تجهیزات همراه خود اقدام به تمیز کردن نمای ساختمان دارند. از مهمترین مزایای استفاده از این روش می توان به کاهش هزینه ها و سرعت بسیار بالا در تمیز کردن نمای ساختمان اشاره کرد. توجه داشته باشید که استفاده از این روش ممکن است خطرات جانی زیادی را به همراه داشته باشد به طوری که اگر به نکات ایمنی در این روش توجه لازم را نداشته باشید ممکن است خطرات جبران ناپذیر زیادی را به وجود آورد.

آماده شدن برای شستشوی نما ساختمان
یکی از مهمترین موضوعاتی که بسیاری از شرکت های خدماتی بایستی به آن توجه لازم را داشته باشند، آماده شدن ساختمان برای شستشوی می باشد. بسیاری از ساختمان ها در نگاه اول دارای نمای سنگی می باشند که بعد از نزدیک شدن به ساختمان متوجه می شویم که این ساختمان از نمای بتنی برخوردار می باشد. نماها با توجه به متریال های مختلف نیز نیازمند روش های بسیار مختلف برای نظافت هستند. آماده شدن برای شستشوی نما ساختمان نیاز به تخصص بسیار زیادی دارد به طوری که افراد باتجربه در این زمینه به خوبی می دانند که برای شستشوی نمای ساختمان بایستی چیکار کنند. استفاده از بهترین مواد اولیه و رعایت تمام

نکات ایمنی برای شستشوی نما از مهمترین مراحل آماده شدن برای نظافت نمای ساختمان به شمار می آید. در نظر داشته باشید که برای دریافت خدمات مربوط به شستشوی نما ساختمان می توانید از شرکت های بسیار معتبر از جمله شرکت ما درخواست کمک داشته باشید تا از باکیفیت ترین و بی نظیرترین خدمات ممکن بهره مند شوید. لازم است بدانید که تجربه و سابقه درخشان شرکت های خدماتی در این زمینه می تواند در کیفیت نظافت و همچنین هزینه های شستشوی نما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

درخواست اخذ دریافت شستشوی نما ساختمان

شستشوی نمای سنگی ساختمان

امروزه استفاده از نماهای سنگی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد چرا که نماهای سنگی از زیبایی، مقاومت، جذابیت و تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین امر نیز سبب شده است تا امروزه بسیاری از افراد برای نمای ساختمانی خود از سنگ و انواع بسیار متنوع آن استفاده کنند. شستشوی نمای سنگی نیز نیاز به حساسیت بسیار بالایی دارد که افراد با تجربه در این حوزه به خوبی می دانند که برای شستشوی نمای سنگی ساختمان بایستی چه کارهایی را انجام

دهند. نماهای سنگی بسیار حساس هستند و بایستی با دقت و توجه بیشتری مورد نظافت واقع شوند. اگر نمای ساختمان شما نیز سنگی می باشد می توانید با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس بوده و درخواست کمک داشته باشید تا از این طریق بتوانید یکی از بهترین و بی نظیرترین خدمات را در این خصوص به دست آورید. شما می توانید با شستشوی نمای ساختمانی خود یکی از شیک ترین و تمیزترین نمای ساختمان را برای خود به ارمغان آورید.

دیگر نوشته ها و مطالعه بیشتر روی لینک های زیر کلیک کنید

نماشویی

آب بندی نما

نماشویی با راپل

پیچ و رولپلاک نما

شستشوی نما تهران

تهران یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای کشورمان می باشد که میزان ترافیک و آلودگی در این شهر بسیار بالا بوده و همین امر سبب شده است تا بسیاری از ساختمان ها و برج ها تحت تاثیر این آلودگی واقع شده و به مرور زمان زیبایی و جذابیت ظاهری خود را از دست دهد. در بسیاری از مناطق این شهر شاهد این هستیم که نمای ساختمان در طول سال نیاز به چندین بار شستشوی دارد و این امر نشان از اهمیت بسیار بالای نظافت نمای ساختمان می باشد. شستشوی نما تهران

امروزه شغل بسیاری از افراد در این شهر می باشد به طوری که نیاز به این شغل در تهران بیشتر از شهر دیگری حساس شده و شما می توانید شرکت های خدماتی زیادی را در سطح شهر مشاهده کنید که به دنبال ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان هستند. اگر شما نیز در این شهر زندگی می کنید و از کثیف شدن نمای

ساختمان خود بیزار هستید می توانید هم اکنون از بهترین خدمات ارائه شده در شرکت ما بهره مند شوید. توجه داشته باشید که در شستشوی نما ساختمان عوامل بسیار زیادی موثر می باشد که از مهمترین و اصلی ترین این عوامل می توان به نوع نما، تعداد طبقات و استفاده از روش های مختلف برای شستشوی نما ساختمان اشاره کرد که افراد باتجربه در این زمینه به خوبی می دانند که از چه روشی برای تمیز کردن نمای ساختمان شما استفاده کنند تا بتوانند نتیجه بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

شستشوی نما ساختمان

هزینه های مربوط به شستشوی نما ساختمان
یکی از مهمترین سوالاتی که به ذهن بسیاری از افراد در شستشوی نمای ساختمان رجوع می کند هزینه های مربوط به این امر می باش به طوری که افراد قبل از هر گونه اقدامی بایستی در مورد هزینه های مربوط به شستشوی نما ساختمان اطلاعات لازم را در دست داشته باشد تا بتواند به توجه به قدرت مالی خود از این خدمات بهره مند شود. لازم است بدانید که بسیاری از شرکت ها اداری و ساختمان های تجاری بودجه های بسیار قابل توجهی را برای نظافت نمای ساختمان خود در نظر می گیرند. برای کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه های مربوط به شستشوی نما ساختمان می توانید با همکاران ما هم اکنون در تماس بوده و اطلاعات مورد نیاز و لازم را به دست آورید. همچنین توجه داشته باشید که هزینه های مربوط به شستشوی نمای ساختمان به عوامل بسیار زیادی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

–         عمر ساختمان
–         تعداد طبقات
–         نوع نمای ساختمان
–         استفاده از مواد شوینده
–         استفاده از روش مناسب برای شستشوی نما ساختمان
–         فصل درخواست نظافت و شستشوی ساختمان
هر کدام از این موارد بزرگترین سهم را در تعیین و مشخص کردن تعرفه های شستشوی نما ساختمان داشته باشد و شما می توانید قبل از دریافت خدمات مربوط، برآوردی را در این خصوص داشته باشید.

Figure 5هزینه های مربوط به شستشوی نما ساختمان
نکات مورد توجه در شستشوی نما ساختمان
اگر شما نیز به دنبال شستشوی نما ساختمان هستید می توانید با در نظر گرفتن برخی از مهمترین و حساس ترین نکات مورد توجه، یکی از بهترین و بی نظیرترین خدمات را از سوی همکاران ما دریافت کنید. از مهمترین این نکات در اخذ شستشوی نما ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
–         تماس با شرکت معتبر در این زمینه
–         نکات مورد توجه در ایمنی را مورد بازبینی قرار داده و از افراد فعال در این بخواهید که در مورد نکات ایمنی توضیحاتی را به شما ارائه دهند.
–         حتما یک روز یا ساعت مناسبی را برای دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان انتخاب کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این خدمات برخوردار باشید.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه تماس و تخفیف ویژه