پیچ و رولپلاک نما در کرج – قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج خدمات رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک نما در کرج

 خدمات پیچ رولپلاک نما در کرج با طناب و بدون نیاز به داربست انجام می شود . شرکت خدمات درخشان با پرسنل مجرب و باسابقه و کاربلد در استان البرز اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان می نماید . از جمله خدمات دیگر ما نیز می‌توان به شستشوی نمای ساختمان در کرج و آب بندی نما در کرج اشاره کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که سنگ نمای ساختمان بعد از مدتی ریزش می‌کند که عوامل مختلفی دارد. و ریزش سنگ نمای ساختمان بسیار خطرناک است و می تواند باعث بروز خطرات جانی و مالی شود. که باید هرچه سریعتر نسبت محکم کردن سنگ نما با پیچ و پلاک اقدام کرد .

پیچ و رولپلاک نما کرج

 چه زمانی بهتر است که سنگ نمای ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنیم.

بهترین زمان برای پیت رولپلاک نمای ساختمان زمانی است که احساس کنید سنگ نمای ساختمان شما شل شده است. در این مواقع بدون فوت وقت باید سنگ نمای ساختمان محکم شود.و از ایجاد اتفاقات ناگوار جانی و مالی جلوگیری گردد.

 مزیت پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

باعث آسودگی ذهنی می شود و خیال ما از بابت افتادن سنگ نما راحت می شود از افتادن سنگ نما جلوگیری می کند 

زیباییی را به نمای ساختمان باز می گرداند

رولپلاک نمای ساختمان کرج

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج ؟

  •  مهمترین عامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج متراژ کلی کار می باشد هرچه متراژ کلی کار بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد.
  • از دیگر عواملی که می توان در تعیین قیمت رولپلاک نمای ساختمان تاثیر گذار باشد اندازه سنگ می باشد سنگهای تراورتن که به رنگ های کرم و شکلاتی و در اندازه های ارتفاع ۳۰ سانت و ۴۰ سانت به طول ۱ و۲ متر موجود می باشند قیمت های پایین تری نسبت به سنگهای مرمر علی گودرز سفید رنگ دارند چرا که این سنگها بزرگتر بوده و تعداد پیچ و رولپلاک کمتری نیز استفاده می شود.
  • وجود پیشانی یا شیروانی بر روی نما نیز در تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان موثر است وجود شیروانی یا پیشانی نما دسترسی به نما را سخت تر کرده و قیمت آن را بالا می برد.
  • تعداد سنگهای افتاده نیز قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان موثر است در واقع برای نصب سنگهای افتاده هزینه جدا گرفته میشود.

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان در کرج با طناب

 شرکت خدماتی خدمات کار در ارتفاع درخشان با استفاده از طناب های مخصوص کوهنوردی سنگ نمای ساختمان شما را پیچ و پلاک می کند استفاده از طناب در پیچ کردن سنگ نمای ساختمان در کرج باعث کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار و همچنین افزایش کیفیت کار می شود استفاده از داربست گران بوده و زمان‌بر و همچنین یک راه برای دسترسی راحت  به داخل ساختمان برای دزد ها ایجاد می کند.

 در همه نقاط مختلف کرج خدمات پیچ رولپلاک نمای ساختمان را انجام می‌دهیم از جمله مناطقی که در آنها بیشتر خدمات پیچ رولپلاک نما انجام می شود می توان به گوهردشت عظیمیه شاهین ویلا محمد شهر و غیره اشاره کرد در قسمتهای عظیمیه و شاهین ویلا به دلیل نزدیکی به دامنه کوه هوا زمستان ها بسیار سرد بوده و در صورتی که این نماها آببندی کاملی نداشته باشند آب به زیر سنگ آنها نفوذ کرده و با یخ زدن موجب می‌شود سنگ ریزش پیدا کند نمای این ساختمان ها ابتدا باید آب بندی شود و سپس اقدام به پیچ رولپلاک نمای ساختمان شود استفاده از پیچ و رولپلاک های گالوانیزه ۶ سانت چهارسو و گل درشت و همچنین بتونه کردن روی پیچ و داشتن بیمه مسئولیت در حین کار و نوشتن قرارداد و اجرای صد در صد کار توسط استاد کار از نکات مهمی است که درباره پیچ سنگ نمای ساختمان در کرج باید به آن اهمیت داد برای سفارش در کرج کافی است با شماره 09125252353 تماس حاصل فرمایید

 نصب سنگهای افتاده از نما در کرج

 به جای سنگ های افتاده از نما بسیار زشت و ناپسند می شود. که نیاز به نصب سنگ های جدید دارد نصب سنگ نما با طناب انجام می شود و لازم است که موقع شروع کار اندازه سنگ ریخته شده توسط گروه ما به صاحب کار اطلاع داده شود و صاحب کار نسبت به تهیه سنگ اقدام نماید. بهتر از صاحب کار یک چسب سنگ و چسب بتن مارک جلاسنج نیز تهیه کند که در موقع نصب سنگ به پشت سنگ زده شود و دوباره برای احتیاط بیشتر روی آن پیچ و پلاک شود و با کیفیت بالا سنگ ها افتاده نصب گردد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کرج

اجرای پیچ و رولپلاک نما در کرج توسط شرکت درخشان انجام می شود .جهت سفارش پیچ و رولپلاک نما در کرج، پیچ کردن سنگ نمای ساختمان در کرج با شماره 09125252353 تماس بگیرید.

فیلم پیچ کردن سنگ نما در کرج

مدیر سایت

نظرات بسته شده است.

دکمه تماس و تخفیف ویژه