پولیش و براق کردن سنگ کابینت

پولیش سنگ کابینت چه می باشد؟

پولیش سنگ کابینت به معنی سنگسابی کابینت می باشد، در آشپز خانه معمولا روی کابینت را با سنگ می پوشانند تا صاف و مانند یک میز باشد اما سنگی که رای کابینت را می پوشاند پستی و بلندی هایی دارد که باید برطرف شوند، این پستی و بلندی ها به وسیله سنگسابی انجام می شوند،سنگسابی تمام نقص های سنگ کابینت را صاف و صیقلی می کند و یک سنگ درخشان و صاف به شما تحویل می دهد. معمولا از این گونه سنگ ها برای روی اپن استفاده می شود و این

نکته بسیار حائز اهمیت است که سنگ روی کابینت صاف و یکدست باشد به همین خاطر از عمل سنگسابی استفاده می شود. سنگسابی باید به دست فردی انجام شود که دقت و تبحر بالایی داشته باشد زیرا اگر فرد سنگساب از مهارت کفی برخوردار نباشد ممکن است سنگ بشکند یا حتی تخریب شود پس برای انجام این کار سنگ ساب بسیار کار بلدی لازم است.

پولیش سنگ کابینت

پولیش سنگ کابینت

براق کردن سنگ کابینت

مزایای سنگسابی چیست؟

سنگسابی مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه این مقاله به آن ها میپردازیم. یکی از مهم ترین مزایای سنگسابی صاف و صیقلی شدن سنگ کابینت است که روی زیبایی خانه تاثیر بسیار زیادی می گذارد، همچنین سنگسابی درز ها و شکاف های روی سنگ را به طور کامل می بندد و نمی گذارد که آلودگی ها وارد سنگ بشوند. مورد بعدی که از مزایای پولیش سنگ کابینت به حساب می آید این است که عمر مفید سنگ کابینت زیاد می شود و همچنین بهداشت در آشپزخانه نیز افزایش خواهد یافت. پولیش سنگ کابینت باعث می شود که نیاز به سنگ کاری دوباره کابینت از بین برود زیرا سنگ کابینت را آنقدر براق می کند که دیگر نیازی به تعویض سنگ کابینت وجود نداشته باشد. سنگسابی در واقع یکی از خدمات شرکت هایی است که کفسابی انجام می دهند و در واقع بهم شباهت زیادی دارند.

سنگ ساب چه کسیست؟

سنگساب که کسی می گویند که چند سال در زمینه پولیش سنگ کابینت سابقه داشته باشد و از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد زیرا سنگ بسیار شکننده می باشد و اگر سنگساب کارش را به درستی انجام ندهد امکان دارد که سنگ خورد شود و خسارات بسیار زیادی را به همراه بیاورد. سنگساب عمل سنگسابی را با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می دهد، این دستگاه ها ابتدا عیوب سنگ را برطرف می کنند و هر پستی و بلندی که داشته باشد را یکدست می کنند و سپس سطح سنگ را آنقدر صیقلی و صاف می کنند که درخشان شود و چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.

براق کردن سنگ کابینت

پولیش سنگ کابینت

نانو سنگ کابینت یا سنگ کانتر

با استفاده از نانو های مخصوص کلیندکس یا اکسترالوکس سنگ کابینت به خوبی نانو و روکش و ضد جرم و ضد لکه می شود این نانو می تواند روکش سنگ کابینت را به خوبی انجام دهد.

در فیلم زیر کیفیت و نحوه اجرای کفسابی میز درخشان را می بینید.

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه تماس و تخفیف ویژه